Zobacz koniecznie

  • Styl glamour w sypialniStyl glamour w sypialni
    Przede wszystkim styl glamour kojarzy się bielą i beżami. Dzięki temu możliwe jest uzyskanie wysokiego stylu w takiej sypialni. Takie wnętrze prezentuje się niezwykle dobrze. Aż nie chce się z …
  • Anoreksja jako poważna chorobaAnoreksja jako poważna choroba
    Jedna z niezwykle poważnych chorób zaliczanych do zaburzeń związanych z jedzeniem. Anoreksja nazywana inaczej jadłowstrętem psychicznym, to niebezpieczne zaburzenie odżywiania, którego cecha najbardziej charakterystyczną jest utrata wagi w ilości niebezpiecznej …

Strony

Mniej kilogramów, mniej centymetrów, ale tłuszczyk wciąż ten sam

Każdy, kto choć raz się odchudzał zauważył, że nie zawsze wraz ze spadkiem kilogramów zmniejsza się nasza tkanka tłuszczowa. Jest to dość frustrujące doświadczenia, bowiem nie po to się katujemy, żeby nadal mieć kilka wałeczków w newralgicznych miejscach. Jak łatwo się domyślić na to, by dieta miała pozytywny finał ma to w jaki sposób się odchudzamy i co jemy. Na to, jakie składniki spożywamy w czasie odchudzenia warto zwrócić uwagę nie tylko dlatego, żeby sobie nie zaszkodzić i nie popsuć zdrowia, ale również dlatego, żeby nasza dieta była skuteczna. Jednym z produktów, które nie tylko pomagają schudnąć, ale również pozbyć się tłuszczyku są warzywa strączkowe. Są one cennym źródłem błonnika i witamin, ale również żelaza i białka. Najbardziej wartościowymi roślinami strączkowymi są soja i cieciorka, które sycą na długo i pomagają utrzymać szczupłą talię. Innym zbawiennym dla diety i zdrowia składnikiem są orzechy. Pyszna, wartościowa i niepłucząca przekąska. Warto także zadbać, by w diecie nie zabrakło produktów bogatych w wysokiej jakości białko. Kolejnym ważnym pożywieniem dla odchudzających się to pełnoziarniste pieczywo. Jest ono o wiele zdrowszym zamiennikiem pieczywa białego. Olej warto jest zastąpić oliwą, a także jeść chude mięso, zamiast ociekających tłuszczem przysmaków.

Comments are closed.