Zobacz koniecznie

  • Przede wszystkim liczy się zdrowie ponieważ mamy je tylko jednePrzede wszystkim liczy się zdrowie ponieważ mamy je tylko jedne
    Jeżeli ktoś chce zachować zdrowie do swoich późnych lat powinien już dzisiaj zacząć o siebie dać w odpowiedni sposób. Nie oznacza to oczywiście rezygnacji z przyjemności, które daje nam życie …
  • Diety przy chorobieDiety przy chorobie
    Chorób w dzisiejszych czasach niestety nie brakuje. Niemal każdego dnia ktoś dowiaduje się o tym, że cierpi na jakieś schorzenie. Jedne z nich są bardziej, inne mniej groźniejsze. Powinniśmy jednak …

Strony

Mniej kilogramów, mniej centymetrów, ale tłuszczyk wciąż ten sam

Każdy, kto choć raz się odchudzał zauważył, że nie zawsze wraz ze spadkiem kilogramów zmniejsza się nasza tkanka tłuszczowa. Jest to dość frustrujące doświadczenia, bowiem nie po to się katujemy, żeby nadal mieć kilka wałeczków w newralgicznych miejscach. Jak łatwo się domyślić na to, by dieta miała pozytywny finał ma to w jaki sposób się odchudzamy i co jemy. Na to, jakie składniki spożywamy w czasie odchudzenia warto zwrócić uwagę nie tylko dlatego, żeby sobie nie zaszkodzić i nie popsuć zdrowia, ale również dlatego, żeby nasza dieta była skuteczna. Jednym z produktów, które nie tylko pomagają schudnąć, ale również pozbyć się tłuszczyku są warzywa strączkowe. Są one cennym źródłem błonnika i witamin, ale również żelaza i białka. Najbardziej wartościowymi roślinami strączkowymi są soja i cieciorka, które sycą na długo i pomagają utrzymać szczupłą talię. Innym zbawiennym dla diety i zdrowia składnikiem są orzechy. Pyszna, wartościowa i niepłucząca przekąska. Warto także zadbać, by w diecie nie zabrakło produktów bogatych w wysokiej jakości białko. Kolejnym ważnym pożywieniem dla odchudzających się to pełnoziarniste pieczywo. Jest ono o wiele zdrowszym zamiennikiem pieczywa białego. Olej warto jest zastąpić oliwą, a także jeść chude mięso, zamiast ociekających tłuszczem przysmaków.

Comments are closed.