Zobacz koniecznie

  • Diety przy chorobieDiety przy chorobie
    Chorób w dzisiejszych czasach niestety nie brakuje. Niemal każdego dnia ktoś dowiaduje się o tym, że cierpi na jakieś schorzenie. Jedne z nich są bardziej, inne mniej groźniejsze. Powinniśmy jednak …
  • Medycyna ratunkowaMedycyna ratunkowa
    Jest to jedna z podstawowych specjalizacji w medycynie. Dotyczy ratowania życia i zdrowia ludzi w pierwszych momentach po wypadku. Dlatego też na pewno taka specjalizacja jest niezwykle istotna. To z …

Strony

Mniej kilogramów, mniej centymetrów, ale tłuszczyk wciąż ten sam

Każdy, kto choć raz się odchudzał zauważył, że nie zawsze wraz ze spadkiem kilogramów zmniejsza się nasza tkanka tłuszczowa. Jest to dość frustrujące doświadczenia, bowiem nie po to się katujemy, żeby nadal mieć kilka wałeczków w newralgicznych miejscach. Jak łatwo się domyślić na to, by dieta miała pozytywny finał ma to w jaki sposób się odchudzamy i co jemy. Na to, jakie składniki spożywamy w czasie odchudzenia warto zwrócić uwagę nie tylko dlatego, żeby sobie nie zaszkodzić i nie popsuć zdrowia, ale również dlatego, żeby nasza dieta była skuteczna. Jednym z produktów, które nie tylko pomagają schudnąć, ale również pozbyć się tłuszczyku są warzywa strączkowe. Są one cennym źródłem błonnika i witamin, ale również żelaza i białka. Najbardziej wartościowymi roślinami strączkowymi są soja i cieciorka, które sycą na długo i pomagają utrzymać szczupłą talię. Innym zbawiennym dla diety i zdrowia składnikiem są orzechy. Pyszna, wartościowa i niepłucząca przekąska. Warto także zadbać, by w diecie nie zabrakło produktów bogatych w wysokiej jakości białko. Kolejnym ważnym pożywieniem dla odchudzających się to pełnoziarniste pieczywo. Jest ono o wiele zdrowszym zamiennikiem pieczywa białego. Olej warto jest zastąpić oliwą, a także jeść chude mięso, zamiast ociekających tłuszczem przysmaków.

Comments are closed.