Zobacz koniecznie

  • Jak zostać dietetykiem?
    By zostać dietetykiem należy ukończyć studia wyższe o charakterze medycznym. Tam na kierunku, związanym ze zdrowiem publicznym słuchacz uzyska wszystkie niezbędne informacje oraz posiądzie konieczną wiedzę do wykonywania tego zawodu. …
  • Hospitalizacja chorego pacjenta
    Chorują osoby w każdym wieku. Dzieci już chwilę po urodzeniu się poddawane są szczegółowym badaniom. Statystycznie jednak największą grupą, która odwiedza placówki medyczne są osoby starsze. Naturalne procesy starzenia się …

Strony

Mniej kilogramów, mniej centymetrów, ale tłuszczyk wciąż ten sam

Każdy, kto choć raz się odchudzał zauważył, że nie zawsze wraz ze spadkiem kilogramów zmniejsza się nasza tkanka tłuszczowa. Jest to dość frustrujące doświadczenia, bowiem nie po to się katujemy, żeby nadal mieć kilka wałeczków w newralgicznych miejscach. Jak łatwo się domyślić na to, by dieta miała pozytywny finał ma to w jaki sposób się odchudzamy i co jemy. Na to, jakie składniki spożywamy w czasie odchudzenia warto zwrócić uwagę nie tylko dlatego, żeby sobie nie zaszkodzić i nie popsuć zdrowia, ale również dlatego, żeby nasza dieta była skuteczna. Jednym z produktów, które nie tylko pomagają schudnąć, ale również pozbyć się tłuszczyku są warzywa strączkowe. Są one cennym źródłem błonnika i witamin, ale również żelaza i białka. Najbardziej wartościowymi roślinami strączkowymi są soja i cieciorka, które sycą na długo i pomagają utrzymać szczupłą talię. Innym zbawiennym dla diety i zdrowia składnikiem są orzechy. Pyszna, wartościowa i niepłucząca przekąska. Warto także zadbać, by w diecie nie zabrakło produktów bogatych w wysokiej jakości białko. Kolejnym ważnym pożywieniem dla odchudzających się to pełnoziarniste pieczywo. Jest ono o wiele zdrowszym zamiennikiem pieczywa białego. Olej warto jest zastąpić oliwą, a także jeść chude mięso, zamiast ociekających tłuszczem przysmaków.

Comments are closed.